Horská kola jsou určena pro jízdu mimo zpevněné komunikace (polní a lesní cesty, náročný terén apod.). Horské kolo je navrženo tak, aby poskytlo jezdci lepší kontrolu a ovladatelnost a aby bylo odolnější při jízdě v náročném terénu. Má menší, robusnější rám a výše položený střed, který nám umožňuje lepší průchodnost terénem. Pláště u horských kol jsou široké, aby lépe tlumily nárazy a měly větší přilnavost na rozbitém a kluzkém podkladu. Široký rozsah převodů u horských kol umožňuje jízdu téměř v jakémkoliv terénu. U nás na MODEXSPORT.CZ si vyberte z široké nabídky kol ve velikostech 26, 27,5 a 29 palců.
Horská kola jsou určena pro jízdu mimo zpevněné komunikace (polní a lesní cesty, náročný terén apod.). Horské kolo je navrženo tak, aby poskytlo jezdci lepší kontrolu a ovladatelnost a aby bylo odolnější při jízdě v náročném terénu. Má menší, robusnější rám a výše položený střed, který nám umožňuje lepší průchodnost terénem. Pláště u horských kol jsou široké, aby lépe tlumily nárazy a měly větší přilnavost na rozbitém a kluzkém podkladu. Široký rozsah převodů u horských kol umožňuje jízdu téměř v jakémkoliv terénu. U nás na MODEXSPORT.CZ si vyberte z široké nabídky kol ve velikostech 26, 27,5 a 29 palců.
Historie značky KROSS je příběhem o společnosti, která od roku 1990 díky své vášni, vizi a konzistenci svého zakladatele, vyvíjela přes 20 let od malého obchodu s cyklistikou k předním výrobcům jízdních kol v Evropě.
Díky mnoha investicím bylo v Prasznyszu, 100km severovýchodně od Varšavy, vybudováno moderní výrobní zařízení s nejnovějšími IT řešeními zajišťující optimalizační řízení montáže a skladování jízdních kol. V roce 2000 byly nově vybudovány prostory montážní haly (4 montážní linky), svařovací jednotka pro rámy a vidlice jízdních kol, vlastní výroba ráfků a vodní lakovna typu OMEGA, která je nejmodernější ve střední a východní Evropě.
Rok 2006 je označován jako revoluční pro značku KROSS. Společnost představila široký ssegment jízdních kol v následujících skupinách: horské, městské, turistické, dětské, krosové a silniční. Maximálně se zde využilo nových technologií jako jsou rámy, komponenty, materiály a hlavně distribuce jízdních kol do specializovaných obchodů. Kross začal technologicky a vizuálně se světovou konkurencí.
Rok 2008 – 2012 spočívaly v nepřetržitém investování do marketingu a vytváření pozitivního obrazu společnosti Kross na trhu jízdních kol a v oblasti životního prostředí. Rostoucí prodej, spokojení zákazníci a práce na vývoji nabídky profesionálních i rekreačních modelů jízdních kol ukazují , že značka Kross se vyvíjí správným směrem.